loading...
09386846991
پیمان حدادی بازدید : 75 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

خدایا

 

چطور بتونیم کسی رو دوست داشته باشیم وقتی تمام عشق ها و دوستی ها کشک شده.؟

 

خدایا

 

چطور به کسی دل ببندیم وقتی همه دل میشکنن؟

 

خدایا

 

چطور بایدخوب زندگی کنیم وقتی خودمون خوب نیستیم ؟

 

خدایا

 

میگن نباید دل کسی رو بشکنیم اما چطوره که بقیه دلمون رو میشکنن؟

 

خدایا

 

نمیدونم امشب یه حس غریبی دارم دوست دارم تا صبح بیدار بمونم وبه خودم وخاطرات گذشته ام

 فکر کنم .خاطرات خوب وبد که هرچی بوده گذشته وحال افسوس ودلتنگی

 

خدایا

 

به چه جرمی در این دنیا محکوم به تنهایی وحبس ابد شدم.؟

 

شایددلیلش عاشقی باشد

 

عاشقی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 527
  • بازدید کلی : 15,664
  • کدهای اختصاصی
    داستان عاشقانه - داستان عاشقانه تبریک اس ام اس و غیره